Oefening baart kunst?
We hebben voor de derde keer de structuur van dekbeddengoed aangepast, in de hoop dat we het nu eindelijk perfect hebben gedaan. De eerste keer verliep succesvol voor onze organische zoekresultaten, affiliate marketing en nieuwsbrieven. Bij de tweede aanpassing boekten we goede resultaten op het gebied van marketplaces en nieuwsbrieven. Nu streven we ernaar om op alle vlakken optimaal te presteren.
Vernieuwing dekbeddengoed
Halverwege 2022 hebben we dekbeddengoed opnieuw vernieuwd. Op dat moment lag onze focus voornamelijk op marketplaces, waar we met 10 webwinkels actief waren. Helaas hebben we in die periode aanzienlijke posities in dekbeddengoed verloren. Echter, na de vernieuwingen zijn we erin geslaagd om binnen een jaar tijd meer dan honderd topposities te behalen, en de groei in organisch verkeer blijft aanhouden. Opvallend genoeg doen de huidige vakantiemaanden niet onder voor de drukke feestmaanden, wat een positief teken is voor ons bedrijf.
Top posities Licentie dekbedovertrekken
Het is vermeldenswaardig dat we met betrekking tot elk bekend licentiemerk dat we aanbieden, in de top 3 zoekresultaten worden gepositioneerd wanneer het woord “dekbedovertrek” wordt gebruikt. Hierdoor concurreren we met enkele van de grootste spelers in Nederland, zoals Bol.com, Blokker, Wehkamp, Beslist en nog veel meer. Dit toont aan dat onze eigen webwinkel een sterke positie heeft verworven in de markt.
Minder woorden meer zien?
Om u meer inzicht te geven, delen we graag een jaaroverzicht van de searchconsole en de top 25 meest geklikte zoekresultaten van de afgelopen 3 maanden. Dit overzicht biedt waardevolle informatie over het zoekgedrag en de voorkeuren van onze potentiële klanten. Door deze gegevens te analyseren, kunnen we onze strategie verder optimaliseren en blijven groeien in de competitieve markt van dekbeddengoed.
Top klikken afgelopen 3 maanden